Alla inlägg under december 2013

Av Lena - 30 december 2013 15:20

Hejsan

Ja,sitter här framför datorn och filosoferar över livet.

Är så tacksam över att ha en underbar farmilj, med en go man, två

underbara barn och en liten flock med barnbarn.

Nu är vi snart inne i ett nytt år...tänk vad tiden den bara

springer iväg.

Är så Tacksam att Jesus har kommit in i mitt hjärta och att

därav även fått många goa vänner.

Sedan Jesus kom in i mitt hjärta så han lärt mig så mycket...

Jag har nästan alltid bara lyssnat på och rättat mig efter

andra och inte lyssnat på mitt eget hjärta o *följt det*

Visst, klart man ska lyssna på andras råd,tankar och ideer oxå

men...

Jag har fått ett ovärderligt smycke av min bästa vän

i form av ett hjärta, där det står just: Följ ditt hjärta.

Därför eftersom att jag tror på Jesus och att han finns

i mitt hjärta...så har han blivit min bästa vän.

När jag möter svårigheter i mitt liv så tar min hand

tag i detta smycke och så lyssnar jag o söker vägledning

från Jesus...*det* har blivit en sådan Trygghet.

Kramiz

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards